
Olvasóbarát tudnivalók a Szexuális Intelligencia webshopon történő vásárláshoz – GYIK (gyakori kérdések)
(Csak néhány percet vesz igénybe, kérlek, szánj rá ennyit az idődből.)
Szia! Engedd meg, hogy tegeződjünk! Te is nyugodtan tegezz engem, ha e-mailt írsz a rendeléssel kapcsolatban.
Olvasd el ezt a bejegyzést, itt megtalálsz minden fő tudnivalót – röviden – a honlappal kapcsolatban.
Mi található a webshopban?
- női fehérneműk (készleten főleg S, M méretek, ritkábban L található, de rendelésre nagyobb méret is elérhető)
- férfi fehérneműk (készleten kevés mennyiséget tartok, rendelhető azonban változatos méretekben és színekben)
- kiegészítők (játékok, ajándéktárgyak, ékszerek, díszek)
Miért vannak árakciók?
Ha egy terméket akció felirattal ellátva találsz, és kedvezőbb áron juthatsz hozzá, az annak köszönhető, hogy jelenleg nincs raktáron a termék (szerettem volna minden termék minden színének minden méretéből készletet tartani, de a korlátaim nekem is végesek), így a türelmedet jutalmazom kedvezménnyel, vagyis a választott terméket 3-5 munkanap helyett 2-4 héten belül kapod meg. Fontos: általában 2 hét alatt megérkeznek, de előfordulhat hosszabb várakozási idő is, ezért írtam be a maximumot, amikor is visszakapod a teljes általad fizetett összeget, ha a fizetéshez képest 6 héten belül nem érkezik meg a termék.)
Miért ilyen olcsó minden?
A bőséges szín- és méretválasztási lehetőség fenntartása érdekében kis mennyiséget tartok raktáron, ezért ha egyszerre többen rendelnek, vagy te szeretnél nagyobb mennyiséget kérni, akkor a rendelésed beérkezése után én felveszem a kapcsolatot a gyártóval, aki terméktől függően 2-6 hetes szállítási időt vállal. Hozzám beérkezik a termék, leellenőrzöm a minőségét, és 24 órán belül továbbítom neked. Emiatt, hogy mindenki elégedett legyen, alacsony árréssel dolgozom, magyarul minimális hasznot teszek a termékekre. (Ennek részét képezi a vám- és illetékfizetési kötelezettség, valamint a magyar állam által felszámított különböző adók.)
Plusz a termékeknek nincsen külön színes csomagolásuk, így nem kell fizetned azért a dobozért, amit úgyis csak kidobnál.
Hol találom a szabályos vásárlói tájékoztatót?
Minden rendelés véglegesítése előtt meg fog jelenni az oldalon egy link. Vagy ide kattintva is megtekintheted: Vásárlási tájékoztató
Hogyan adok le rendelést?
Előzetes regisztráció nélkül is tudsz rendelni. Miután kiválasztottad a színt és a méretet, egyszerűen beleteszed a kiválasztott terméket a kosárba. Ezután elindíthatod a fizetési folyamatot, vagy tovább böngészhetsz az áruházban és további termékeket rakhatsz a kosaradba. A rendelt termékeket a pénztárban kell kifizetni. A pénztárba több útvonalon is eljuthaszt. Az egyik link a fejléc menüjében található. A másik link pedig bármelyik termék részleteiben böngészve, a honlap jobb oldali sávjában megjelenik a kosarad tartalma, itt megnézheted, miket helyeztél a kosárban, illetve szintén megtalálod a „Pénztár” gombot.
Mennyi a szállítási idő?
Szállítási idő az ellenérték beérkezésétől számítva:
- amennyiben a választott termék raktáron van: 3-5 munkanap
- amennyiben a választott termék nincs raktáron: 2-4 hét (Türelmedet pénzben mérem, vagyis ha nincs raktáron a termék, akkor akciós áron vásárolhatod meg.)
Milyen fizetési módok közül lehet választani?
- pay-pal-on keresztül (automatikusan ide juttat a webáruház rendszere, ezzel a módszer végülis egy bankkártyás vásárlás, nem szükséges hozzá a paypal-nál regisztrálnod)
- bankszámlára való átutalással (befizetést sajnos nem tudok elfogadni, mert a bank ezért külön díjat számít fel, ami elég magas)
- nagyon kivételes esetben megoldható a személyes átvétel Budapesten (e-mailen egyeztessünk). De ez a lehetőség megszűnt azért, mert azon rendelések, ahol személyes átvételt jelöltök, az esetek 99%-ában visszamondásra kerül, vagy sokszor nem jelentek meg a megbeszélt helyszínen. Megértést köszönöm!
Személyesen átvehető a termék?
Nincs raktáram, ezért konkrét helyszínt nem tudok megadni. Korábban volt lehetőség Budapesten személyes átvételre, de a visszamondott találkozók aránya annyira magas volt, hogy kénytelen voltam megszűntetni ezt a lehetőséget. Nagyon kivételes esetben szívesen segítek, e-mailen vegyük fel a kapcsolatot. Szállítási díjak és kedvezményekről a linken tájékozódhatsz.
Milyen garanciák vannak?
Postázás előtt minden terméket ellenőrzök, így minőséget rontó anyaghiba, vagy varrási hiba nem fordulhat elő, amennyiben mégis talász, visszafizetem neked a vételárat úgy, hogy megtarthatod a terméket.
Ha 35 munkanapon belül nem érkezik meg hozzád a rendelt termék, visszafizetem neked a vételárat 10%-kal növelten. (Pl. ha 2000 Ft-ot fizettél valamiért, amit nem kapsz meg, 35 munkanap múlva 2.200 Ft-ot utalok vissza a számládra.)
Cserélni lehet a ruhákat, ha nem jó a méret?
Fehérneműket és intim segédeszközöket higiéniai okokból nincs lehetőség cserélni, ezért is fontos, hogy rendeléskor megjegyzésbe (a pénztár oldalon) írd be fő méreteidet (csípő-derék-mell). Megoldás azonban mindig akad, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot az info[kukac]szexualisintelligencia[pont]hu e-mail címen keresztül.
A vásárlástól való elállási jog természetesen megillet mindaddig, ameddig nem vetted át a terméket. Megértésedet köszönöm.
Van kérdésem, hol tudom feltenni?
Kérlek, vedd figyelemben, hogy a vállalkozásban egyedül dolgozom, főmunkaidő mellett, ezért a telefont korlátozottan tudom felvenni (visszahívást nem vállalok). Termékekkel, rendeléssel kapcsolatos e-mailekre azonban igyekszem 24 órán belül választ adni. Elérhetőségeim: Hozbor Vanda, 06-30-3320324 (iMessage és Viber is küldhető), info[kukac]szexualisintelligencia[pont]hu